WSPÓŁPRACA

Jeśli podoba Ci się to co robię, masz pomysł na wspólne działanie lub chcesz zorganizować konkurs, szukasz dietetyka, który poprowadzi szkolenie lub weźmie udział w konferencji prasowej, napisze lub skonsultuje artykuł, zrecenzuje książkę, oceni produkt spożywczy lub skomponuje zdrowe menu i wiele wiele więcej, napisz lub zadzwoń!

Co już robiłam i dla kogo?

Przy okazji promocji nowego szamponu Pantine ProV brałam udział w szkoleniu dziennikarzy pod kątem diety na mocne włosy. Dla marki Pampers wygłosiłam krótki wykład nt. tego jak ważna jest dieta dziecka. Współpraca z Tesco polegała na pisaniu artykułów do ich gazetki Tesco magazyn, miałam również zaszczyt zasiadać w jury konkursu Tesco dla szkół. Arla kilkakrotnie prosiła mnie o pomoc – zarówno przy okazji wprowadzania nowego produktu, jak i przy okazji szkolenia organizowanego dla blogerów. Dzięki współpracy z Lidlem miałam przyjemność wziąć udział w kampanii reklamowej skierowanej do uczniów – zdrowe żywienie w szkole. Oriflame poprosiło mnie o wygłoszenie kilku wykładów dot. zdrowej diety dla swoich konsultantów. Współpraca z Komitetem Ochrony Praw Dziecka od kilku lat sprowadza się do zasiadania w kapitule konkursu Przedszkole Przyjazne Maluchom, w roku 2015 byłam także członkiem kapituły przy okazji programu Lekcja Smaku.

I wiele wiele innych… 🙂

Zobacz z kim już współpracowałam >>

JustynaJ_9790(1)

fot. Łukasz Echeński

Zapraszam do kontaktu:
tel. 600 376 913

lub

e-mail: justyna@e-prolinea.pl

do zobaczenia!
Justyna Marszałkowska-Jakubik

Skomentuj

